El Punt de Suport a Entitats i Voluntariat a la 24a Festa de la Solidaritat i la 22a Festa del Comerç Just

El passat cap de setmana, Esplugues de Llobregat va tornar a demostrar el seu compromís amb un món més just. La 24a Festa de la Solidaritat i la 22a Festa del Comerç Just es va convertir en l’epicentre de la cooperació internacional i el consum responsable, reunint a veïns i veïnes al voltant dels projectes de les entitats locals i territorials.

La jornada va permetre donar visibilitat a la tasca incansable d’associacions i ONGs que treballen en l’ajuda humanitària i la sensibilització social. Entre les entitats que van compartir els seus projectes i campanyes hi havia:

Assemblea Local de la Creu Roja

Associació Socioeducativa Nousol

Comissió de Solidaritat La Mallo

CC ONG Ajuda al Desenvolupament

Fundació Pau i Solidaritat

Fundación Islamic Relief

Fundació Santa Magdalena

Fundación Vicente Ferrer

Sindicalistes Solidaris

Associació Cultural Mediterrània

Espluga Viva

Durant la jornada es van realitzar activitats familiars, espais informatius, tallers i propostes de sensibilització relacionades amb els drets humans, la solidaritat internacional i el comerç just, fomentant la implicació de la ciutadania en les causes socials.

Des del Punt de Suport a Entitats i Voluntariat es valora molt positivament la participació en aquesta trobada, que contribueix a reforçar el teixit associatiu local i a donar visibilitat a la tasca imprescindible que desenvolupen les entitats del municipi.Fins l’any vinent!

Scroll to Top