Any 2021
[Data actualització: 8 d’abril de 2021]
Pla Estratègic de Subvencions 2020-2023 de l’Ajuntament d’Esplugues.
Bases específiques reguladores de l’atorgament de subvencions de l’Ajuntament d’Esplugues per a l’any 2021.
Convocatòria de subvencions dins el marc de les bases específiques reguladores de l’atorgament de subvencions de l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, any 2021.
Termini de presentació de les sol·licituds: 30 d’abril de 2021.
La tramitació (tant de la sol·licitud com de la justificació) s’ha de fer de manera digital a través de l’Oficina Virtual d’Esplugues.
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA SOL·LICITUD (Clicar per descarregar):
- Rebut actualizat de l’assegurança de responsabilitat civil obligatòria de l’entitat sol·licitant.
- Instància de sol•licitud a subvenció o bé Instància de sol·licitud de formalització de conveni o d’aportació econòmica anual a conveni en vigor, en funció de l’entitat
- Projecte de l’activitat que inclogui el seu pressupost ( Disseny de projectes, Plantilla projecte local, Plantilla Projecte Cooperació)
- Declaració responsable relacionant les persones de l’entitat que desenvolupin tasques que impliquin contacte habitual amb menors i certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual d’aquestes persones (si escau).
- Full de domiciliació bancària (Annex 1) o “Declaració vigència de documentació”, en el cas que no s’hagi modificat les dades bancàries.
- Annex 2
- Declaració responsable
- Declaració vigència de documentació (Annex 3), si s’escau.
- Certificats corrent de pagament amb Hisenda i Seguretat Social, o bé autorització de consulta d’aquestes dades.
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA JUSTIFICACIÓ:
El termini serà de 3 mesos a comptar des de la finalització de la realització de l’activitat subvencionada, tret de les realitzades l’últim trimestre de l’any que hauran de justificar-se abans del 31 de març de l’any següent a la subvenció o segons el període indicat a cada conveni subscrit amb la respectiva entitat.
- Instància de la justificació
- Documents acreditatius de les despeses originades (factures), junt amb els seus justificants de pagament.
- Memòria de les activitats desenvolupades l’any de la subvenció, que inclourà l’avaluació dels resultats obtinguts de cadascuna de les actuacions, projectes i/o actuacions incloses a la Memòria aportada al moment de formular la sol·licitud; degudament contrastats amb els resultats previstos. ( Com elaborar la memòria d’activitats?)
- Balanç econòmic i compte de resultats de l’activitat subvencionada en el que s’inclouran, a més de l’aportació municipal, els ingressos derivats de l’activitat o aquells que s’haguessin obtingut d’altres administracions o d’altres persones físiques o jurídiques per a la seva realització.
- Material de difusió i publicitat del projecte
Consells per presentar la justificació de subvencions i convenis amb èxit
Instruccions per a la tramitació telemàtica:
1- Prémer l’icona “descarregar instància”, corresponent al tràmit que es vol iniciar.
2- Emplena, signa telemàticament i grava els impresos que hi han associats.
3- Accedeix a l’apartat “Registre electrònic”, emplena el formulari i annexa els impresos prèviament gravats.
Observacions: la tramitació telemàtica requereix que l’entitat disposi de certificat digital. A l’apartat Guies i publicacions trobareu informació de com obtenir-lo. També podeu contactar directament amb el Punt de voluntariat i suport associatiu per rebre suport en la tramitació i instal·lació del certificat.
En aquest enllaç podeu veure un videotutorial de com fer la sol·licitud de subvenció.
En cas de dubte o consulta, podeu enviar un correu electrònic a: subvencions@esplugues.cat
